W naszym sklepie wysyłki są realizowane za pomocą trzech firm: Ruch S.A., InPost, DPD oraz DHL.

Poniżej  opis każdego rodzaju dostaw oraz ich ceny:

Płatnośćkiosk ruchukurierkurier
on-line6,99 pln13,99 pln13,99 pln
przy odbiorze16,99 pln16,99 pln
Darmowa dostawa od zamówień o wartości 199 zł.

Średni czas dostaw u wybranego przewoźnika:
Paczka w ruchu – 5 dni 
Paczkomaty – 5 dni
Kurier InPost – 1 dzień
Kurier DHL – 1 dzień

Kurier DPD – 1 dzień

Paczka w Ruchu – wyjątkowo ekonomiczna forma dostawy z możliwością odbioru przesyłki w jednym z 2600 kiosków i saloników Ruch. Usługa realizowana jest przez RUCH S.A.

Jak to działa?

1.            Przy wyborze opcji dostawy zaznacz “Paczka w Ruchu” jako formę dostawy na stronie podsumowania zamówienia słoikmiodu.pl.
2.            Następnie wybierz z listy jeden z 2600 kiosków, w którym chcesz odebrać swoje zamówienie. Listę wszystkich punktów zobaczysz w podsumowaniu zamówienia. Możesz także samemu sprawdzić listę dostępnych kiosków i saloników pod tym adresem: https://www.paczkawruchu.pl/#/pl/znajdz-kiosk
3.            Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z kodem, który upoważni Cię do odbioru przesyłki.
4.            W ciągu dwóch dni roboczych (od wysyłki) przesyłka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie kiosku. Gdy tylko przesyłka będzie gotowa do odbioru otrzymasz SMSa. Pamiętaj, że przesyłka będzie na Ciebie czekała przez kilka dni od momentu dostarczenia do kiosku. Po tym czasie zostanie zwrócona nadawcy jako nieodebrana. Szczegóły dot. maksymlanego terminu odbioru przesyłki znajdą się w wiadomości e-mail od Kiosku w ruchu.
5.            Aby odebrać przesyłkę pokaż sprzedającemu kod, który otrzymałeś SMSem. Pamiętaj, że przesyłki możesz odbierać tylko w godzinach pracy kiosku (najczęściej 6:00 – 20:00) Jeśli wybierasz płatność pobraniową, możesz zapłacić gotówką w momencie odbioru, jednak tylko w niektórych kioskach taka forma jest dostępna.

Więcej informacji na temat usługi “Paczka w Ruchu” znajdziesz na stronie  www.paczkawruchu.pl lub pod numerem telefonu: 801 800 803 (infolinia RUCH S.A.)

Paczkomaty InPost to ekonomiczna forma dostawy, która umożliwia odebranie przesyłki w jednym z 1800 paczkomatów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Zaletą paczkomatów jest niska cena oraz możliwość odebrania przesyłki 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak to działa?

1.            Wybierz “Paczkomat InPost” jako formę dostawy na stronie podsumowania zamówienia sloikmiodu.pl.
2.            Przy składaniu zamówienia podaj swój numer telefonu, i wybierz z listy jeden z 1800 paczkomatów w którym chcesz odebrać swoje zamówienie. Listę wszystkich punktów zobaczysz w podsumowaniu zamówienia. Możesz także samemu sprawdzić listę dostępnych paczkomatów pod adresem : https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost
3.            W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od nas powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!
4.            Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru otrzymany w wiadomości. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 72 godziny od momentu otrzymania powiadomienia.

Więcej informacji na temat Paczkomatów znajdziesz na stronie https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie lub zadzwoń na infolinię InPost: 801 400 100

 Kurier  InPost lub DHL lub DPD

Przesyłki kurierskie z dostawą pod drzwi klienta bez wychodzenia z domu.

Jak to działa?

1.            Wybierz jedną z przesyłek kurierskich jako formę dostawy na stronie podsumowania zamówienia sloikmiodu.pl ,pamiętaj o podaniu swojego numeru telefonu.
2.            Wybierz, jaką formę płatności preferujesz:
– płatność z góry – płatność zostaje uiszczona w momencie zamówienia za pośrednictwem sytemu PayU
– płatność za pobraniem – kurier pobierze od Ciebie opłatę za zamówienie w momencie dostarczenia zamówienia
3.            W momencie wysłania przesyłki oraz w dniu dostarczenia otrzymasz SMS z informacją kiedy i w jakich godzinach kurier dostarczy przesyłkę. Postaraj się, by ktoś był wtedy pod wskazanym adresem.
4.            Odbierz przesyłkę od kuriera i ciesz się wyjątkowym smakiem naszych miodowych produktów.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia wysyłamy niezwłocznie, jednak w chwili obecnej czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

– o nadaniu przesyłki poinformujemy mailowo

– w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki – prosimy o kontakt z firmą kurierską. Zgodnie z polityką firmy kurierskiej kurierzy dostarczający przesyłkę nie mają w obowiązku kontaktować się z klientem pod numerem telefonu kontaktowego podanego w formularzu zamówienia w celu umówienia godziny dostarczenia przesyłki.

– prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera – jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona – należy spisać protokół szkody. Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki. 

Sprzedający zastrzega, iż w wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Kupujący zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Sprzedający nie będzie odpowiadał za nieterminowe dostarczenie przesyłki.

  PŁATNOŚCI

 – zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze (sposób płatności “za pobraniem”) lub przed jej wysłaniem – przelewem tradycyjnym bądź poprzez system PayU (płatności internetowe).

– w przypadku wysyłki za pobraniem wszystkie zamówienia złożone do godz. 12.00 realizowane są jeszcze tego samego dnia. 

– w przypadku wyboru płatności przedpłata na konto wysyłki realizowane po odnotowaniu wpłaty na konto (wpłata do godz. 12 – przesyłki realizowane tego samego dnia, wpłata po godz. 12 przesyłki realizowane następnego dnia roboczego).

FAKTURY I PARAGONY

 Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest potwierdzony jednym dokumentem sprzedaży:

– faktura VAT firma

– faktura VAT osoba fizyczna

– paragon fiskalny

Wszystkie w/w dokumenty są nieodzownym załącznikiem każdej transakcji i stanowią nieodłączną część prawa do gwarancji, zwrotu i reklamacji.
Istnieje możliwość wystawiania faktur do paragonów w terminie nie później niż 7 dni od daty wystawienia paragonu.

Płatności zwrotne wynikające z KOREKT faktur i paragonów są pokrywane tylko i wyłącznie po otrzymaniu podpisanej kopii korekty i informacji na piśmie z numerem konta bankowego i danymi właściciela rachunku bankowego.

Koszty dostawy, realizacja zamówień
Średnia: 4.3 / 3 ocen